4/22/12

Sara

taun lepas aku ade publish komik yg bertajuk Sara kat facebook...citernyer ringkas jee..aku x bubuh dialog pon utk komik sara... genre die berbentuk fantasi. Tajuk SARA ni aku ambil pada lagu band underground Malaysia BITTERSWEET. Cara penceritaannyer pula ku wat perbawakan video klip Yuki Isoya...aku terlampau minat ngan lagu Yuki Isoya...kadang2 aku hairan camner aku leh minat minah ni...lagu die best siot...
cara pencapaian ceritanyaer pula aku terikut-ikut ngan cara Kiriko NANANAN...cara panelnyer perghhh...gile lar gua cakap lu...auntie jepon ni mmg aku admire sgt la ngan care die... pasal kaler plak aku ikut Yumiko Kayukawa.. caranyer yg ringkas mmg banyak mempegaruhi aku utk berwarna sprti die...
tp sayang citer ni X terime mana2 editor majalah komik Malaysia... jd citer ni aku tulis alakadar je la...

nak bace kat sini http://www.facebook.com/media/set/?set=a.287485047944320.90465.100000484822222&type=3

 sinopsis die....Sara sorang gadis yg pekak yg berjalan sorang diri tanpa arah tujuan dlm alam fantasi dan bertemu ngan seorang orang tua yg buta dn seorang budak lelaki yg kudung kaki kanan....perjalanan sara menjadi sedikit "meriah" dr sebelumnya... 


















 tapi sbelom ni aku dah penah lukis komik ni sbgi preview yang mengunakkan lagu matahari honey band The Related



No comments:

Post a Comment