4/17/12

lame doh x update kat sini






lame btol aku x usik blog ni dlm beberape bulan dan taun ni aku makin BORING ngan industri komik Malaysia yg mane aku x tau kehendak editor...aku x tau batas seni...maksud aku care lukisan atau pon ape yg nak diceritekan... aku mule hairan dgn lebel komik Malaysia...sebab tu aku menyepi dlm beberape bulan... aku memerhatikan care pembangunan komik Malaysia...

aku mule teringat tentang komik aku yg first skali kene kutuk...bukan kutuk..tp lebih kepade HINAAN...aku cube "mengadu" pd stu laman forum... mereka ckp "biaselah kalau dah kutuk tu... belum kene campak lagi..." aku mule hairan kenape KUTUK,HINE,CACI tu jadi kebiasaan org2 editor....ckp nak bangunkan komik Malaysia... jd aku pon siasat dan aku terjumpa beberape jawapan yg aku rse x patut lah bende ni berlaku kat Malaysia... jawapan2 tu juga buat aku mual ngan Pemikiran org Malaysia yg mane aku cakap x tau r....

ni larr komik dier...

jd aku mule jd gerila dlm industri komik Malaysia...kerane aku layak memilih ANARKI aku sendiri....

No comments:

Post a Comment