6/8/12

Komik yg tgh disiapkan

skrg ni aku tgh siapkan sketch utk tiga komik sekaligus.. 3 komik susah wooo.... aku kene siapkan komik yg aksi dulu sebelum komik fantasi kedua yg aku wat betajuk Athera & Aleeya. Nak dipublish? belum tentu lg r... korang tau je la kan Editor komik kat Malaysia... Mereka hanya pilih yg sudah popular, anak orang Jutawan, dan sebagainya... jd aku tetap akan jadi freelancer yg cacat, miskin dan busuk... kite sume bukan leh marah ngan diorang sebab diorang hanya menjalankan tugas sebagai editor...  satu lagi pemaca malaysia lebih sukakan  komik jiwang karat dan sebagainya jd kalo sesaper yg masih tanye aku lagi tentang kenape komik aku x dipublish lepas ni aku x nak jawab..







utk  komik poisons eyes 2 dan dead dead kennedys live ni aku akan lebelkan komik ni utk komik pembacaan matang... blajar dr pengalaman BOH!

1 comment:

  1. gile aarghhh dah lama tak melawat blog ko neh

    ReplyDelete