5/13/12

Baru2 ni aku ade main Battlefield dgn Medal of Honour tp aku x rse tertarik pon.... time aku main Medal of Honour aku terpanggil Rabbit "Price! boddo r..." biase r salah sket tp game Medal of Honour buat aku x bosan..boleh r... pastu aku ade lawat kat google... dan aku jumpa satu pepatah ni.. Cpt Price will Sure You Dont Buy Battlefield... aku x tau r dr mane dtg idea org yg tulis ni... ayat ni mmg lawak giler.. pastu aku ade lukis beberape Fan art Call Of Duty... ape pon sume game ganre FPS Aku suke...

utk pengatauhuan korang Price bukan GAY... His NOT GAY

banyak juga kesilapan lukisan ni aku lukis nagn ingatan biase r.. gambar kurang... bile tgok2 balik cam watak FarCry lak... biase r eksiden biase berlaku...

aku ingat lagi aku main modern warfare 1... aku slalu silap tembak Gaz... die slalu ade kat depan aku time aku tgh tembak... tp die x penah balas pon... hahaha


aku mmg tertarik betol dgn ayat Khalid Al-Asad "Today we rise again as one nation, in the face of betrayal and corruption" walaupon watak ni hanya dlm game tapi ayat ni mmg ayat revolusi islam yg power... ayat yg aku harap berlaku pada kaum arab islam

 pada aku watak Ghost blum mati lagi...aku harap pihak activision akan wat satu game khas utk Ghost sbb watak die ni pemuda british yg ligat dan setia...aku mmg suke watak ghost ni

Roach yg merangkak selepas kene tembak dan cubaan utk bakar oleh Shepherd gagal


walaupon jahat tp aku respek ngan ayat shepherd "Five years ago, I lost 30,000 men in the blink of an eye. And the world just fuckin' watched. Tomorrow there will be no shortage of volunteers, no shortage of patriots. I know you understand." ini membuktikan shepherd sorang ketua yg paling cool aku slalu berangan aku ni cam shepherd... pentingkan "keluarga"...


akhir kata "Soap! you Late.. now we war at after world"



No comments:

Post a Comment